jueves, 27 de diciembre de 2012

# Una foto al día #

 ...i per què no? Mirar la vida a través d'un objectiu és alguna cosa que sempre m'ha acompanyat...no sempre amb càmera (o mòbil) en mà, però d'una manera senzilla veig imatges boniques que m'agrada captar i guardar...(en el meu pc, en els meus àlbums o en la meva memòria). Així que, m'animo a participar en aquesta moda de "*Photo a day" en la seva versió espanyola proposta per Katratzi, us mostro els temes proposats, que amb només llegisr-los ja ens evoquen un munt d'imatges:

...y por qué no? Mirar la vida a través de un objetivo es algo que siempre me ha acompañado...no siempre con cámara (o móvil) en mano, pero de una manera sencilla veo imágenes bonitas que me gusta captar y guardar...(en mi pc, en mis álbumes o en mi memoria). Así que, me animo a participar en esta moda de "Photo a day" en su versión española propuesta por Katratzi, os muestro los temas propuestos, que con sólo leerelos ya nos evocan montones de imágenes:



¿Os animáis?

Us animeu?

No hay comentarios:

Publicar un comentario